Bara för att Jenny är underbar :D<3


Min kära och högt älskade vän Jenny gav mig idén att göra som hon, alltså att lägga upp bilder för hela 2010, så klart jag ska göra de! Och vem vet, ni lär er kanske något :) Enjoy<3


Januari

 
HarryPotter maraton, 1-6 börja 18.30 o slöt 08.00


Februari






Mars










April





Maj


Härlig månad!



16 år

 Kalas


Brudmidda


Cykeltur

Juni




Skolbal


Klassresa


Grillning på stranden


Juli


Jobba hela sommaren typ :)

Augusti




Ridläger me Mazze, Kida va sjuk..



Börja på donner Sammhäll

September





Oktober




Film kväll ;)

November






Kurs

December













Mitt 2010 gott folk :) Lärde ni er något? :)
Men detta är bara en liten del av året, finns så mycket mer,
men detta är de som finns bilder från, typ..^^

Kram Odyws<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0