Bögkompis!

Idag skulle det varit min farmors födelsedag, saknar henne av hela mitt hjärta, hon var en av mina bästa vänner, sjukt, men så va de verkligen :P Hon va en raggartant! Vi pratade om allt och alla! Ärligt va hon en av dem som satte Bögkompis behovet i min hjärna :P Varför vet ja inte.. Men så va de :P

Min "drömkompis" är bög.. Tänk er en vän som ger en klädtips, komplimanger, alltid finns där, är bitchig på ett hysteriskt och underhållande sätt men liksom är kille, alltså inte en massa skitsnack, gå bakom ryggen och han blir inte kär i dej! Rena drömmen! Han kan stå i en timme och se på skor, ge tips och komma med åsikter. Man kan prata känslor, prata om killar, prata om allt! Han kommer alltid me raka åsikter, inga kringlor, utan rakt på sak. Tjejer, de är för snälla! Nu menar jag inte att man ska vara elak, men rak på sak, om ja frågar va han tycker om min tröja ska han inte säga "Jo, men den va fin" Utan precis va han tycker! Raka rör!



Kram Odyws<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0