Dag 1- Presentera mig själv

This is me!


Mitt namn är Cecilia Nanna Maria Ljunggren, jag är född 1994 den 5 maj. Är 1.65m lång gröna ögon och mörkblont hår :)
När jag var liten tyckte ja inte om mitt namn, för det fanns ingen prinsessa som hetat Cecilia, för min bästa kompis Viktoria hade ju en.. Så vi bråkade ofta om de :P Men Vi va verkligen bästa vänner, kunde inte gå en dag utan varandra, men kunde inte gå en dag utan att vi bråkade, ni vet, vem som var längst och vem som hade finast barbie, tyvärr kan ja ju nu erkänna mitt nederlag, för hon har alltid varit längre än mej, och hade alltid finast barbie ^^
Som liten gick jag vid dagmamma en liten bit härifrån där ja bor, ja va mycket bitchig som liten, skulle ALLTID ha som jag ville, hade ju blivit fostrad av mina två äldre bröder, och av dom fick ja aldrig som ja ville. Så de satt väl i antar ja :P Men jag hade många vänner, men såklart var Viktoria den bästa^^
När ja va runt 4-5 började jag på ridskola och vid 7 årsålder fick ja ta med mej min egen häst Tillan, ett gotlandsruss, hon va helt underbar, alltid tjock och alltid pigg, så ´på ridskolan gick hon under namnet "Trimmad köttbulle"

Men back to me, jag gick i Dalhem upp till 6an, fick inte med mej någon av mina nära vänner till Roma i 7an. Viktoria var min bästa vän tills den vändningen, för hon började i skolan i stan. Så jag stod solo, men fick fort nya vänner, nu var det Sara och Gry, två helt underbara brudar :P Men sen till 8an splittrades klasserna, Sara bytte skola och Gry fick byta klass, men annars va allt som förut typ, vi blev bara några fler.
Jag började på Donnergymnasiet i höstas, ett av de bästa valen jag gjort i mitt liv, finns inte många, men ändå några :P Sam och Donner var två saker jag aldrig tänkt på, men så blev det iaf :P

Jag tycker om sport, själv rider jag, har gjort de hela mitt liv, min bror började rida innan jag föddes så de fanns liksom kvar när ja kom till världen, så började ju då, och det hänger ännu kvar. Annars har jag spelat innebandy och fotboll när ja va mindre.
Jag är en mycket social person som pratar alldelses för mycket :P Men de är jag, och jag gillar den jag ä^^ 

Men de troor ja kanske va allt :P Är de något mer är de bara att skriva :)
Kram Odyws<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0