Dag 2- Min första kärlek och andra

 

Vilken första kärlek räknas som den första?
Den i mellanstadiet när den besvarade kärleken var både underbar och skrämmande, eftersom man inte riktigt visste vad som skulle hända? Den i högstadiet och gymnasiet som man var övertygad om skulle hålla för evigt, fast som inte alls blev som man tänkt sig eftersom man förvandlas till en enda stor boll av förvirring under de tre åren på gymnasiet? Eller den kärleken som får en att förstå att alla de andra som man trodde var kärlekar bara var en väg fram till den här?
Jag tycker det är svårt att precisera den där allra första kärleken.

Jag och Viktoria tävlade ju om vem som hade flest pojkvänner upp till typ 4an.. Men de kan man väl inte säga att de va kärlek :O (Jag vann alltid, för det var en kille som BARA ville vara ihop me mej)
Sen hade ja ju två olika i 5an 6an där..

Men kärlek kan man väl kanske inte säga att de va :P För liksom, han i 5an våga ja inte prata me förens vi gjorde slut typ, och sen va ja bara ihop me han för att min kompis Isabelle va ihop me hans kompis :P Och han i 6an prata ja me, satt me i bussen och allt de där gulligulliga, men de va ju samma sak där :P vi gjorde slut över tjelvar, och va som alltid i skolan :P Så de kan man ju inte räkna till de, fast, ung kärlek sägs ju vara den starkaste^^
Sen va de sommaren 2009, men de va ju kört redan för början :P Blev som de blev liksom.. Men kan nog ärligt säga att jag hade min första kärlek 2010 där på våren :) Va ju samma sak där, kört redan från början, Men när hjärtat slår liite starkare och man ler liite mer och känner sej ännu gladare när man är i närheten av grabben så är de väl iallafall lite kärlek :P Va bara ett år sen, men känns som om de va as längesen, eller iaf mer än ett år^^ Har ju varit på "G" me fler, men såna som det aldrig blivit något mer med :P

Men som ja skrev i början, jag kanske bara tror att detta va kärlek, eftersom jag inte har upplevt annat, men, kärlek är det närmsta vi har till magi, och han var magi för mej ett litet tag.:)


Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0