Dag 3- Mina föräldrar

Jag älskar mina föräldrar!
Dom heter Tommy och Inger.

Mamma jobbar som undersköterska på sjukhuset. Hon föddes 1963 i oktober. Hon har hållit på med hästar hela livet. Nog en bidragande orsak till att jag började, och fortfarande håller på :) Mycket roligare om man är två :)
Min pappa är bonde, har haft kor hela mitt liv och en tid innan de. Men nu för några år sedan så gick han över till att födaupp tjurar. Eftersom ja bor på bondgård för hans jobb är även det en bidragande faktor till mina hästar. Hade aldrig haft dom om de inte var för han :) Han föddes 1959 i november :)

Mina föräldrar träffade varandra genom kontakter på en fest, man kan ju inte säga att de klickade direkt från båda hållen :P Men efter ett tag blev de dom, och det är ju underbart, för annars hade ju inte jag funnits på denna jord..



Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0