En bra dag! :)


Hej hej!
Gjorde inget fram till typ 12, och efter de så åkte vi till några bekanta och åt mat, de va jättegott :D När jag kom hem var klockan nästan 2, så jag tog in hästarna för att ut och gå med Kida, de va mysigt, Igor gick såklart även han med. Hon var riktigt framåt, typ småsprang hela tiden. Snacka om att hon har överenergi^^ Men men, vi får vänta ett tag till :P Efter de tog jag en sväng med Mazarin, gick bra även med han, börjar faktiskt att hänga med på vad han hittar på nu, slänger han sig åt ena hållet hänger jag me istället för att vingla, framsteg framsteg :D
Efter att båda hästarna fått röra på sej fixade jag lite i stallet och tog de lugnt.
sen in för att göra sig redo att åka till staden, blev middag på ETAGE och sedan Bio med Emmie. Va super trevligt. Något vi borde göra oftare. När jag tänker efter har inte vi gjort något bara hon och jag sedan i typ början av December tror ja :S konstigt, men så kan de va :P
Imorrn blir det att underhålla hästarna och sedan plugga lite, hoppas ja :P Men nu ska jag sova, så god natt :D<3

 
 

Kram Odyws<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0