Fick en idé :D

Ovanligt ja vet :P Men vill de ändå, va inne o kollade på en blogg till en tjej jag känner, hon har lagt upp ett schema för inläggen i en månad, om saker som rör henne själv, alltså så att man ska lära känna henne, så de tänkte ja me göra :D va en riktigt bra lista^^

Såhär ser den ut:

Dag 1- Presentera mig själv
Dag 2- Min första kärlek och andra
Dag 3- Mina föräldrar
Dag 4- Vad bjuder jag på för mat?
Dag 5- Vad är lärlek?
Dag 6- Vänner
Dag 7- Favoritsaker
Dag 8- Min tro eller livsfilosofi
Dag 9- Mina syskon
Dag 10- 10 saker du inte vet om mig
Dag 11- En vanlig dag hemma hos mig
Dag 12- Dåliga vanor laster
Dag 13- Mina bloggfavoriter
Dag 14- Om de här vore min sista dag
Dag 15- Mina drömmar
Dag 16- Första kyssen
Dag 17- Barndomsminne
Dag 18- Ett pinsamt ögonblick
Dag 19- Detta ångrar jag
Dag 20- Mina förebilder
Dag 21- Mina dåliga sidor
Dag 22- Detta gör mej upprörd
Dag 23- Mitt hem
Dag 24- Det här får mej att gråta
Dag 25- Det här är jag bra på
Dag 26- Mina rädslor
Dag 27- Saker jag saknar
Dag 28- Min favoritplats
Dag 29- Det här ska jag bli när jag blir stor!
Dag 30- 10 dödssynder...

Nu så^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0