Fredagkväll :D


Sitter nere vid min kära bror i min ensamhet och ser på Let´s Dance och gör min hemuppgift. Va tvungen att låna hans data för han har ett program som inte ja har :P

Ledig idag för att  våra lärare är på kurs, vi fick en uppgift att tolka orden "Trygghet, Närhet, Utanförskap, Fattigdom och Framtid" ur samhället, vår lärare är djuuuup :P Men de gick bara bra, är klar snart. Så idag har jag sprungit runt i Dalhem och tagit kort :P Blev riktigt fina biler, borde göra sånt oftare :) Men mycket mer har det inte blivit idag ^^

Så just nu sitter jag och ser på den manlige norrmannen utan fiol :S inte bra, men, de kom fram till att han hade en :P Tror de är snusktema detta år, för det är ett sådant gäng. Och det är ju alltid roligt (A) Men de är skojj, roligt att se alla dansa, och eftersom det finns snyggingar med så är det ju ett par ++! Och valrossen är oxå as bra :P

Imorrn kväll blir det bio med kusinen, vi ska se "Little Fockers" Ska bli roligt, längesen det bara var vi två! Så de ska bli roligt :) Men nu ska jag fortsätta se :) Nu kommer en bild om framtiden :D<3


Alice och Tuva, 6 månader har de funnits här på jorden :)

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0