Gott nytt år mina kära vänner! :)


Gott nytt år önskar jag er alla :)

Blev en riktigt lyckad nyår :) Underbara vänner, vi va inte många, men man måste inte vara de för att de ska vara roligt :P Så där satt vi, Jag, Lydia, Nattis och Cilla, åt mat och mysade, snackade en massa sen spelade vi spel. Ett spel jag själv tycker är jäkligt kul! Och efter vi kommit in i de så blev det många skratt, massa pinsamheter, och vi hade riktigt mysigt! :) Fick veta saker jag aldrig undrat över och fick se saker jag helst skulle velat slippa^^
Men kul va de :P

Men som alltid me mej blir de inte så mycket bilder, och dem som blev fastnade på Cillas kamera, som vanligt^^ Men dem kommer en dag dom me ska ni se :) fast lovar inget :P Har något yperdålig, men man tar vad man har i detta liv!

Kvällen fortsatte sedan med att vi gick ut i de svinkalla vädret och frös för vi skulle ha upp de där raketerna i luften vid 12 slaget :P Upp kom dom, men någon vacker syn är väl att ta i tycker ja^^ Men de fanns iaf där. De sa att den sista va fin, men tyvärr såg ja inte just den :P Men va gör de om 100 år? Inget!

Men en riktigt trevlig kväll hade vi verkligen! planerar in en till om ett tag, de måste inte vara nyår för att ha skojj :P Men innan den dagen kommer så ska vi hela gänget hem till Jenny och mysa, va de blir vet ja inte riktig än, men de får vi snart veta :)

Igår var vi iväg vid min kusin för hon blev 17 år :) så nu är det bara 5 månader, 2 dagar och 11 timmar kvar tills jag blir 17 :D Även där va de trevligt, mycket folk. Nathalie va me för hon kom inte hem, och de va skojj, hon har hört saker hon kunde vara utan, hon har fått lära sej saker hon aldrig kommer att behöva, och hon har sett något hon verkligen ville ha :P Härliga tider! :) 

                                                                                                           

 man tager vad man haver :P


Förklaring:
Ja det är en banan med en kondom på..
Nattis fick en uppgift att hon skulle demostrera och berätta
om hur man trär på en kondom, och varför man ska ha den..


Dålig bild av dålig fotograf :P<3

Men de va de :) Ha de gött!
Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: va? jag fattar inte din kommentar..

2011-01-02 @ 14:29:21
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0