Gulligull!

Tja! Allt bra? tänkte väl de :) Jag är glad :D Finns igentligen inget att vara så glad för, men är de ändå :)

Har varit ute o gått med min älskade Kida idag, eftersom det inte går att rida då hon tyvärr är sjuk :( kommer inte kunna rida henne på minst en månad.. Men då får vi gå istället.. Jobbigt läge me tanke på all snö, hon går mycket fortare genom drivor än ja själv :O Träning träning träning^^

Annars har ja nog inte gjort något idag faktiskt.. Emmie och Karro va här ikväll och såg film :) Så vi satt hela skaran som så många gången förr nere vid min bror Thomas och såg "The other guys", va kan man säga om den filmen? Ja.. sämst :P Typisk Andershumor, ingen film för mej ikväll känner jag, en annan gång kanske ja skulle tycka att den va rolig, men inte ikväll :P Den va okej, men inget man skulle fortsätta se om man va själv :P

Imorrn blir det att köra 500 mil till ett ställe jag aldrig har varit på :) Men hört att de ska vara rätt fint där :) Denna plats kallas Eke, och har även hört att de ska bo en riktigt söt tjej som heter Jenny där :) Så vi får se om de e sant :) Nej men är bjuden dit imorrn på brudmidda :) Ska bli SUPER najs, härligt sällskap med människor man saknar, inte träffat en del av dem på flera veckor.. :/ Men imorrn blir de kramkalas :D Vet ännu inte vad som bjuds och så, men kommer en full raport om de :) Kommer även få låna min älskade kusins kamera, bara för att få föreviga denna kommande stund :)  (Djupt va) Men de ska bli kul :)
Nu e klockan mycket och jag ska gå o lägga mej, är jätte trött för den som vill veta :P



Så sussinatti :)<3
Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0