Har saknat dig.


Va kan man säga? Jag har saknat dej, jag saknar dej, jag saknade dej..
Hur många gånger ska ja börja detta ord för att du ska fatta att du tillhör mej.. Spelar ingen roll vem du hittar, ingen kommer någonsin förstå dej som jag gör.. konstigt va? Men ärligt så är det precis så det är.
Du berättar ju allt för mej, dina drömmar, dina tankar, vad du känner, va du tycker.. Allt..
Jag känner dej, de vet du, hur lång tid kommer de att ta innan du fattar att den du letar efter finns här.. bara ett samtal iväg.
Och om du nu inte fattar de, varför skulle du då dra in mej i denna berg&dalbana av känslor? Det går liksom inte i längden.. Så antingen ger du mej ett svar så jag kan få kliva av, eller så får du göra så att den här turen går på rakt spår, blir mycket mysigare då tycker jag..  

If you dear to take the first step i will follow.. så kom igen nu, du börjar faktiskt gå mej på nerverna, som jag känner dej känner även du mej, så du vet vad jag tycker om den saken, eller hur..
Men jag väntar väl ett tag till.. hörs snart grabben. Puss på dej<3



Kram Odyws<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: tack :)<3

2011-01-14 @ 17:04:32
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0