Here we go!

Grattis! Första gången denna vinter och jag drar omkull! Tur ingen såg de säger ja bara^^
Men ont gjorde de ändå.. Men första gången detta år, och första gången denna vinter.
Skadade mej inte tror ja, fast tog emot med armbågen och och handen, så fick lite ont, men ma ska vara med om allt :D
Annars har det även varit första skoldagen idag, faktiskt riktigt mysigt, gjorde nästan ingen, men trevligt ändå :) Fast måste medge att jag vet inte hur kul det är att ha de så här jämt? Mina vänner liksom, de flesta går i andra gruppen :/ Men men, inte mycket jag kan göra,  jag har ju iaf Nattis :D Men kommer sakna att inte umgås så mycket med de andra..



Om en månad åker min kära mor och min kära far till Mexico, de kommer att vara borta i 2 veckor, samma veckor åker min bror och hans flickvän iväg me (Anders bor på fastlandet) Och detta betyder då att jag har två veckor då ja kommer att bo heeeelt själv :O Gillar inte att vara själv, så min kära vän Jenny har erbjudit sej att bo här, men de blir nog kaanske en vecka, eller några dagar bara, de vet ja faktiskt inte :P Men tar så mycket jag får^^ Sen får ja väl fixa me någon annan, bara ja slipper att bo ensam, de blir lixom så tomt på ett ställe som detta.. Men, 4 veckor är ju även de en tid, så de ska säkert gå bra de me hoppas jag :D Massor av möjligheter kan framstå, och förutom de kan de vara skönt att göra lite som man vill :D

Nu ska ja in till grannen för hon fyller år, skulle bli ännu roligare om inte en viss person infann sig på samma ställe, men va kan man göra? Inget, han bor ju där just nu, annars i det hela kan de bli roligt :)
We do what we have to! :P INGEN ska förstöra min kväll för att personen i fråga är dum i huve.. Men, man måste inte tycka om alla man umgås me, hatar inte han, men tycker om honom väääldigt lite, kan man säga så utan att låta taskig? :S aja^^ ha en trevlig kväll!

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0