Hmm..

Kan inte fatta att ja kan låta de gå så långt att jag längtar efter läxor, slit och arbete...
Jag har just kommit ner i en grop, en grop av tankar, funderingar och annat tjafs.. Jag är glad, jag är alltid glad, men inte på samma sätt just nu. Jag tänker för mycket, på något jag önskar och vill ha, något jag alltid grubblar och oroar mej över, men som är för komplicerat för att prata om.. För upprepar bara saker som hänt, och vad jag känner, säger aldrig va ja tänker på.. Det hade varit lätt att säga att ja vill att livet ska vara platt, men det måste vara en massa kullar och gropar. För om de inte finns de, hur ska man då kunna njuta av allt de roliga och underbara? Men dom kunde vara lite grundare..

Jag längtar efter fler läxor och arbete, lära mej om andras liv. Så jag kan slippa mitt ett litet tag. Vill fokusera tankarna på något stort, därför har ja precis sökt en massa helgjobb.. Jag oroar mej för att bo själv, av en enkel anledning, att få för mycket tid med mej själv, att gå djupare ner i mina tankar...

Hu, ja hatar att skriva om tråkiga och sorgsna saker.. Men det är ändå något nödvändingt för mej, en av orsakerna att jag skaffa blogg från första början. Men det låter som om ja sitter hemma för mej själv och är nere.. Men det är ju tvärt om, jag gör saker, för mycket saker, skrattar, pratar och bryr mej för mycket, för att inte tänka på annat. Sitter uppe sent och orkar inte upp nästa morgon pga sömnbrist. Så när ja är nere blir ja istället bara mer öppen och pratig. Känner man mej inte så märker man inget, man ler bara och frågar vad som är så bra..
Alla har ju olika anledningar till varför jag känner såhär, men ledsen att göra er besvikna, ni har inte en blekaste aning. Det är knappt att jag vill erkänna för mej själv varför det är såhär, varför jag känner som jag gör. Det finns ju alltid en som är en botten till alla.. Vet bara inte om ja har någon lust att gräva fram den.


Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0