Sushi!

Varit i stan och ätit Sushi idag.. Va me Nattis, Cilla och Vickislicki supersnurr. De va ingen höjdare asså :P Kan inte riktigt beskriva smaken, men de smakade inte gott :O Vissa säger att man måste bli van smaken av de, för det är så speciellt, men vet inte om ja vill bli van de, för de smakar inte gott, fast, vem vet, kanske glömmer bort hur de smakar och äter de igen :P Vem vet liksom^^ Men kommer inte äta de på ett bra tag iaf :P
Fick lite roliga kort, de kommer längre ned :) Men vi hade sjukt kul, Viktoria är ju bara för mycket ibland :P Jag och Nattis delade, så när vi va klara va vi ännu hungriga, så vi skulle gå in o äta på Tai resturangen breve, men de va inge gott på menyn, så vi gick vidare till den Indiska resturangen, dom va för påflugna, så vi gick vidare till vårat sista hopp innan Donken, en Kina resturang, men den va stängd :P Så vi har besökt massa matkulturer :P
Så vi slöt våran matkulturrunda på den amerikanska resturangen McDonald's :P

Efter vårat lilla äventyr gick vi på Cubus och fyndade, jag som verkligen inte skulle köpa något gjorde såklart de, och säger alltid att jag INTE ska köpa mer lila, gjordeju såklart de me... Blev 3par byxor som kostade 49kr/st Blev ett par blå, ett par bruna och SÅKLART ett par lila :P Men, jag är SUPER nöjd me dom :D såå fina, så har lärt mej att inte säga "ska aldrig mer köpa något lila", för både jag och de i min omgivning vet att de inte är sant.. De är min favoritfärg^^

Sen gick jag och spela piano och efter de träffade jag Jennie en stund innan bussen kom :) De va riktigt mysigt, vi har alltid så mycket att prata om :) Sen va de bara att åka hem :D

Nu kommer liite bilder :) <3














Viktorias fina uppfinning :P sushispett^^






Kram Odyws<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0