TYPISKT!

Hur typiskt är det inte, när man längtar efter något, då menar jag verkligen att se framemot något! Jag hade jätte bra planer för kvällen, men något som va tvunget att köpa biljetter till, detta jobb hade jag lagt på min mamma, för att även hon skulle åka med på denna fina tillställning. Så drog ja upp de igårkväll, lite ditaljer och såna saker, som tid och annat. OCH VAD FÅR JAG FÖR SVAR!!! "Oj, juste.. Men ville du gå?" Men självklart ville ja gå! Hade ju pratat om de.. Så vi ringde i all hast för att se.. Och som väntat var det slutsålt.. Får inte ens komma in efter maten, då de är dans, eftersom det blir för mycket folk.. Hon skulle ringa om de blev något återbud, men jag slår vad om att de ALDRIG kommer att hända, tror säkert att de e någon som inte kommer, men är säker på att hon inte ringer, för hon är inte den som gör de. Snyft.. De är ju detta ja längtat efter hela veckan.. Min stora helg som skulle bli något bra.. Och va blir de? Sittar kväll med mamma hemma.. Visst, de är jätte mysigt de me. Men ja vill inte ha hemsittar kväll me min mamma ikväll, ja vill på något annat. Men men.. inte mycket att göra åt, det är bara så de är. Hon har lovat att vi ska göra någon mat som bara vi tycker om, något som vi bara kan äta när min far inte är hemma.. Men ändå :'(

Idag har solen varit framme, blev nästan lite vårkänsla att rida ner mot skogen helt ensam, för nu har snön försvunnit på träden, så alla granar och tallar o så är gröna, använda fantasin för att göra det gröna till blad och tro att det är vår :) se löven på marken som sakta kommer fram o se dem som blommor, och vips så ser du något fint :) 
Har även skickat iväg lite sommarjobbs ansökningar till några ställen, ringt några samtal, så sommaren kanske är räddad i år? Vem vet? :)
Men nu ska jag gå. Ha de bra



Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0