Dag 16- Första kyssen

Första kyssen :P Oj, den har jag inte tänkt på på länge^^
Kommer faktiskt inte ihåg hur gammal jag var. Jag var i alla fall på ett läger här på Gotland som Viktoria hade fått med mig på. Kommer just ihåg de där om att jag packade fort, för det blev bestämt samma dag. Föresten, jag kanske gick i typ tvåan. Men i alla fall, på de där lägret fanns en kille, Daniel, alla var nere och badade, jag var trött så jag låg och sov. Sen satt vi och pratade och helt plötsligt kysste han mig. Jag kommer ihåg just de :P Inte vad som sen hände, just bara de där om att han helt från ingen stans bara kysste mig. Sen skrattade vi bara och gick ner till de andra^^

 

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0