Dag 17- Barndomsminne

Minnen, jag har inte minnen direkt, jag har bilder, små små klipp av vad jag sett :P Det älsta jag tror jag har är från när jag fyllde 3år, jag stod i min nya fina rosa prinsessklänning och tog emot presenter av gästerna som sedan gick vidare in i salen.
När jag fyllde 5, jag var vid dagmamma, och gick och skröt för mig själv hur stor jag blivit, jag gick och kollade på min hand, att jag hade levt så många år sm fingrarna på min ena hand.
När jag var på Mallorca, kommer inte ihåg hur gammal jag var, kommer bara ihåg hur konstigt det kändes att sitta i en ring med barn som jag aldrig sett förut, som inte pratade svenska som jag. Och som ja såklart inte förstod. Men jag fick en vän ändå, och vi förstod varandra, även fast vi inte pratade samma språk. 
Sen såklart några händelser från hästarna, medn jag tror alla har minnen från sina intressen. Men dessa som ja nu skrivit är såna som jag verkligen tänker på ibland. För jag kan ännu se dessa bilder klart och tydligt!




Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0