Dag 19- Detta ångrar jag

Finns mycket jag ångrar, vissa saker mer än andra :P
Men kommer inte fördjupa mig. De ja tänker dela med er är köp. Man köper saker, man köper saker hela tiden. Jag älskar att köpa filmer, köper filmer ofta, alldelses för ofta^^ Jag köper såna som jag inte ens tycker om. Men har man en i en serie måste jag ha alla. Jag tycker inte om HSM 2, de andra är helt okej, men tycker INTE om 2.an, men den va ja tvungen att ha ändå, sen andra filmer i samma runda. Annars finns det faktiskt några klädval. En jacka jag blev förälskad i när jag var i Stockholm. Så den fick jag, men jag har nästan inte ens använt den:P Och nu är den ju snart förliten, de är liksom ingen sådan som man har i skolan... Gud, de finns hur mycket mer som helst :P Men aja, nu fick ni veta lite.

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0