Dag 22- Detta gör mej upprörd

Jag hatar gnäll, jag HATAR gnäll :O Fast när man säger "detta gör mig upprörd" tänker ja på hur man ska skriva om hur vår värld ser ut, hur illa behandlade folk är osv. Visst, de gör mig upprörd, men de är inget jag går och tänker på hela tiden...

Det som gör mig upprörd- förutom gnäll är väl typ hur man vill ha något, man önskar något och strävar efter något men man får det aldrig, hur mycket man än försöker så blir de aldrig så... Finns såklart olika saker, men ja.. De gör mig upprörd, sen när jag inte fattar något som jag måste förstå. Jag blir även upprörd för ingenting när jag är trött eller inte ätit klokt! :P

Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, jag vet vem du menar som gnällar ;)

2011-03-25 @ 18:46:50
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0