God dag!

Eller eftermiddag kanske man säger :P

Bloggade inte igår när jag kom hem, men vi kom i alla fall fram till en resa, så den 22 april åker jag till Mallorca i en vecka :) Ska bli sjukt najs! Är borta från skolan några dagar så att Jenny blir glad, men det är ju en annan historia :O Men vi åker då, kommer hem igen den 29, åker ju med KU (kyrkansungdom), vi är alltså 16 ungdomar och två vuxna, vet faktiskt inte vart vi ska bo, men några av utflyckterna vi ska göra! Längtar som fan!




Idag har det varit en seeg dag i skolan, min vän ligger hemma med feber, hon får ta o fula ner sig så hon inte blir så het ;) Men de går ju tyvärr inte.. Så vi får bra hoppas att hon kommer tillbaka till torsdag. DÅ HA VI SPANSKA :D men ändå, idag har vi haft kultur hela förmiddagen. Vi planerade våra lektioner frem till sommaren, det var vad vi gjorde, sen på eftermiddan så hade jag engelska, älskar engelska, men idag var det ganska tråkigt, och när det är så långa lektioner blir de så låångt så jag somna nästan :P Fast då fick man gå till caffis och skaffa sig en gratis semla. Så klarade man sig igen!

Ikväll ska jag på min första ridlektion för denna termin, min häst har ju varit sjuk så  har inte kommit iväg på något tyvärr :( Men nu mår hon ju lite bättre så får rida lite igen. Ska bli skönt att komma igång klokt igen, så hon kan bli smal^^

Trevlig kväll!
Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

det tråkiga med detta är att jag är borta samtidigt som du ;)

2011-03-09 @ 13:33:22
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: boken heter typ nattens hjärta :)

2011-03-09 @ 13:34:38
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: såklart jag blev glad! GREAT :D

2011-03-09 @ 13:45:25
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0