God dag!

Va tråkigt väder det är just nu, bara grått! Har världen inte lärt sig att det ska va grönt och blått nu? Men men, idag fick jag en jättestor ridbana av pappa :D
Eller ridbana, de är en gammal hage till korna. Men vi har ju inga djur som går där längre, så det passade utmärkt! Så första gången i år faktiskt som jag kunde rida på volter och träna lite med Kida, annars har det varit att rida rakt fram på en grusväg. Men nu kunde man göra lite mer :) As bra! 
Snart ska jag till Roma för att äta vid min mommo med Emmie, ska bli mysigt tror jag. Ikväll kommer Nattis, så åker vi tillsammans till båten imorgon. Kommer göra ett tidsinställt inlägg tills imorrn så att ni kan få veta det hon inte vet^^


Intervjun igår gick bra! Jättebra till och med. Dom var glada, jag var glad, vi pratade ett tag. Den mest seriösa intervjun jag varit på :P Men roligt va de. Ska provjobba om typ en-två veckor ungefär. Så de blir nog bra! Sen var jag på middag vid några vänner som jag jobbade tillsammans med i sommras. De var verkligen mysigt. Får vi göra om!

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0