God kväll mina kära vänner!

Jag är förkyld. Har varit de ett tag, men inte velat så sagt att ja bara varit lite snuvug. Men jag är förkyld, hur förkyld som helst faktiskt... För mig finns de inge värre, magont och kräksjukan sure, men förkyld. Finns det någon mer meningslös sjukdom? Är man kräksjuk, (talar från mitt håll) så kan man sova, visst, man har ont i magen, man vaknar hela tiden och är dålig. Men är man förkyld. Man är egentligen inte ens sjuk, bara trött, snuvar, nyser, hostar, fryser... Meningslöst, i mitt fall får jag jätteont i halsen, alltså kan jag inte äta eller dricka klokt, jag blir antingen täppt i näsan så jag inte kan sova, eller rinnsnuva så jag inte kan sova utan att snora ner kudden. FRECH! Och inte kan man rida klokt heller för man blir snurrig och ögonen rinner... Finns ingen mer meningslös sjukdom... Men aja, går väl över de me :P



Ridningen i tisdags, den gick AS bra! De sa att det var den bästa gången någonsin, tyvärr såg ju inte jag det själv, hade jag de kanske jag me hade tyckt de, för när min älskade lilla vän går alldelses perfekt enligt alla andra tycker inte jag de... Jag tycker hon går helt perfekt precis innan, då jag ännu kan göra vad jag vill, flytta, byta gångart och andra små klumelurer, men det kan jag inte då, för hon blir så stel enligt mig. De är två olika saker att känna och att se. Men, man märkte verkligen på henne att hon saknat lektionerna, för så fort hon som kom igång då brukar hon inte göra. Så de va kul! Längtar till nästa lektion! :D



Nu ska jag ta ett bad och sen sova! Order av mor min!

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0