Goddag!

Ännu en dag i förkylningens värld. Ännu en dag i helevet :P För er vetskap är min näsa nu röd, skulle passa bra till barnkalas eller varför inte jul? Men en helt vanlig dag? Nej... Jag hade såå stora planer för dagen, rida båda hästarna, städa, få hit vänner ikväll och sedan bort till grannen ett tag, men icke sa nicke! Nu blir det att vara hemma. Mina högt älskade små vänner kommer ändå! Va snälla dom är! Man får ta en alvedon, lägga pappersserveter i fickan och göra det bästa av det helt enkelt! Jag är nästan aldrig sjuk, och när jag är de tycker ja alltid synd om mig själv för att att jag är de, men inte brukar va de :S Så igår kom ja på att jag hade en tépåse i väskan, men inga pengar, inte ens 2 ynka kronor som då en témugg kostar i våran skola. Såklart var inte ängeln Karin där så skulle skriva upp två kronor till måndag. blev versta seriöst :P Namn och klass, vad jag skulle ha och vilken dag va de kosta osv... Sen mobba dom mig för att ja hade med mig en tépåse?! Bättre de än att jag skulle betala 8kr(!) Men jag fick i alla fall mitt té :D

När jag kom hem kändes det som om jag var död, bara att fixa stallet och sedan in o sova... Men skönt va de! Vaknade typ 100ggr, men inget jag tog så stor nutis om, allt va liksom lite.. va ska man säga, luddigt? Ja, luddigt var de!
Men, spelar ingen roll om jag är sjuk eller inte, två hästar har jag ändå! det regnar inte, solen skiner inte, blåser gör de. Men dom ska ut o gå ändå! Eller i alla fall Kida, får se sen hur mycket jag orkar me. Men de måste jag göra i vilket fall som helst. Och gå me Igor, ut i friska luften gör nog susen!! Sen en mysig kväll med vänner framför en tv med någon kass film. Härliga lördag!



Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: men ORKA!

2011-03-12 @ 13:14:19
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/
Postat av: jenny

2011-03-12 @ 23:42:29
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/
Postat av: jenny

ojsan för förra inlägget.. FY vilken hemsK bild på mig du lagt upp kära du. -.-

2011-03-12 @ 23:44:27
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0