Godkväll!

Filmen igår var jättebra! Ett tips till er som vill ha en lite romantisk film, den va verkligen gullig :) Precis vad jag tycker om. Så ett + till den! Någon annan som sett den? Såg de bästa bitarna ur den idag, hade ju lånt den i teliabutiken på tv:n så hade den ett par timmar till :) hade liksom inte tid att se hela, så fick välja ut va jag ville se. Men den var bra ändå tyckte jag^^

Annars har jag inte gjort så mycket idag faktiskt, eller jo, sen på eftermiddagen var jag inne i Visby och fikade med min kusin Emmie, hon kom ju inte till mig igår kväll så det blev att vi fikade idag istället. Sen var vi på kurs, risk ettan till bil. Det var faktiskt helt okej, den va ju tre och en halv timme lång. Så trodde jag skulle vara jätte trött när jag kom ut, men det var jag faktiskt inte^^ Så efter den fina kursen tog vi en pommesfika sen ner till bussen. Najs!

Imorgon ska jag på intervju, sen fredag lördag åker jag och min kära vän Nathalie till Stockholm över en natt sådär gulligt! Ska bli superskojj! Våran kompis Johanna kommer även hon åka upp till stockholm :) Kommer inte berätta mer om det nu, av olika skäl. Men det kommer, tro mig^^<3



Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0