Hej :)

Älskar när det är strålande väder ute! Jag bara älskar de!! Idag har jag hälpt min mamma i trädgården, vinterrensat, klippt buskar och pinnar som växt där de inte ska och räfsat lite, alltså kort sagt, en del av det vi inte gjorde i höstas :P Men, bättre sent än aldrig. Men de va faktiskt rätt roligt :)

Sen inatt kom min bror hem! Kom på förut att han kom in till mig inatt och sa hej, och krama mig! När ja tänker på de kommer jag ihåg de, vi prata om de förut. Annars hade ja inte kommit på de^^ Sov ju när han kom, så han kom bara in o tände i taket, sa hej och krama mig och gick innan ja vaknat klokt, tror jag :P Kommer ärligt inte ihåg så bra... Men, han gjorde de iaf :)

Ikväll ska jag hem till Cilla, faktiskt inte varit hemma vid henne på ett tag, hon är alltid här^^ Men de ska bli skönt att komma hemifrån lite. även om de bara är för en natt. Som sagt, folk är alltid här, ja åker sällan någonstans. Och en av orsakerna är hästarna. Men va gör de om ja åker ifrån dom? Jag har ju mamma. Så de är ingen ursäkt! Skärp dig Cecilia :P Imorrn vet ja ännu inte vad som händer, blir väl att plugga en del, göra klart de ja inte gjort idag :) Faktiskt gjort riktigt mycket idag! :D





Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0