Hellu!

Hejsan allihopa!
Ikväll kommer min kära bror hem, känns inte som om de va så länge sen man träffat han. Men de är ett tag nu! Kan faktiskt säga att jag saknar han. Men, efter en vecka kommer ja inte säga de länge, och inte heller efter 2 månader :P Men, just nu, ja de gör jag :) Annars har det inte hänt så mycket, blivit trampad av Kida så jag har en blå fot, men de börjar bli bättre. Och de är riktigt skönt! Inte kunnat gå klokt på några dagar... Men nu så! Eller snart så!

Har varit en kort vecka med ett hemskt avslut! Hatar att jag är svidig mot mina vänner, så blir jag mer svidig för att jag är svidig osv... Men, jag har ju som sagt underbara vänner som känner mig! Annars har det varit en bra vecka :) Många olika orsaker, men en som är större. Och det är pågrund av en person faktiskt :) Och nej, inte en kille! En kär klasskamrat!

Och jag måste bara berätta, jag såg sista avsnittet av Hannah Montana förut (Ja, jag tycker de sista avsnitten är bra) och de fick mig att än en gång komma ihåg varför jag älskar mina vänner så mycket som jag gör. Inte för att jag precis glömmer de, men det är alltid bra att bli påmind om något stort :) Jag älskar er<3

Nu ska jag iväg till Roma för att fira Jessica som fyller 19år, syster till min brors flickvän :) Imorrn vet ja ännu inte va som händer, men ska va me Cilla på kvällen som de ser ut just nu :)


Ha en trevlig kväll! För de ska jag ha.
Kram på er önskar Odyws<3

Kommentarer
Postat av: Din kära klasskompis du talar om ovan!

Hihi, jag vet att du menar mig :)

2011-03-25 @ 18:45:27
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0