Lite lite bilder

Lite bilder kan jag bjuda på såhär på söndagskvällen :) Tog inte så många, men några :)



Nattis på morgonen, hon vaknade av att jag tog kort, så fick en när hon blinkade :P Ser ut som om hon sover :P


Ja.. :P Är vad det ser ut som^^ Men de blev en besvikelse.. Man kom ingen vart :O


Ville ha denna jakca, men hade inte pengar till den. Men åker ju troligen till Mjölby om två veckor så får dra dit mamma^^


Insidan va grå :P 539kr på NewYorker


Sen var det ju mina skor :P Nilson Vagabond, texstilskor :)


Innan vi skulle me bussen till Nynäs så satt vi i gallerian och gjorde typ inget :P Spenderade tid alltså :P Johanna hade gjort oss sällskap hela dagen :)


Saif oxå! Är han inte söt :P Han kom ända till Kista för att vara me oss! :D


Kanske ska satsa på konst? :) Nej, men båten gungade så kunde inte bygga korthus, så vi fick hålla på med liggande konst^^ Mycke roligt folk på båten :P


Fönstren är bra speglar när de är mörkt :)<3
Va en underbar resa! Älskar dig min vän, vi får göra de lite oftare tycker jag!

De va ju lite bilder :) Inte tagit så många fler. Nu måste jag sova för ska upp tidigt imorrn...

Godnatt
Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0