Lördag kanske?

På lördag kommer det vara den starkaste månen på länge, för det var länge sedan den var så nära jorden, och såklart är det fullmåne. Så jag får hoppas på klar himmel så man kan ta en liten nattritt :) De sägs att man ska tillbringa kvällen/natten med någon man bryr sig om för det tillför tur. Om de är så har jag noll koll på, men såklart ska ja va de för att vara på den säkra sidan så att säga :)
Vet inte varför, men jag älsar månen, den är så fridfull på något sätt, tycker faktiskt om att ligga en hel kväll o bara se på stjärnorna, fast det är mycket mysigare om det finns en måne också. Eller?

Ridlektionen igår gick jätte bra, hon va som vanligt jätte duktig och kämpade på :) Fast om vi ändå ska prata om "som vanligt" så trampade hon på sig i transprten hem -igen... Spelar ingen roll om hon har skydd eller inte :P Så hon fick ett rätt djupt sår. Men de va ingen fara, var ute och red idag för att se om de hade blivit något värre, men de va ingen fara, hon sprang på så glatt så :D



Igår innan lektionen :)

Så idag har ja alltså ridit :) Efter de åkte jag till stan för att jag skulle gå o simma med Jennie, såå mysigt, länge sen man badade, så det är något vi kommer att fortsätta med helt klart! Och om inte så går jag själv :) Efter de va det bara att springa ner till pianolektionen, gick bra :D Efter de fick jag gå runt på stan ett tag för att få tiden att gå tills bussen kom :P
Kväll blir det att plugga, plugga lite matte, engelska och spanska, allt på en gång :P Men de ska nog bli bra de me :) Trevlig kväll!

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0