Måndag, bara 3 skoldagar till innan helg!

Så sant som de är sagt! 3 skoldagar kvar innan det är helg igen :P Det får man väl vara glad för i alla fall.
Idag har vi haft engelska och matte. Helt okej faktiskt. två av mina favorit ämnen, men va inte så pepp på skolan idag så de va bara okej... Och inte super :P Imorrn väntas Engelska och kultur historia :)

Lydia, Cilla och Nattis va här i lördags kväll :) Vi hade jätte mysigt, såg film- "Life as we know it" AS BRA! Älska den filmen! sen åt vi pizza och mysade bara. De sov över alla tre, så åkte Cilla o Nattis hem nästa förmiddag. Lydia stannade så va vi ute och red på mina älsklingar. De gick super bra! Ska gifta mig med den tjejen, hon va så duktig. Hon är alltså den första som jag vågat sätta upp på Mazarin, och det gick super, nästan så man fäller en glädje tår ;) Sen när vi va påväg hem så kom vi på idén att vi skulle ringa till min kompis Tim, för han har sagt många gånger att han vill komma och rida, så de gjorde vi, och han kom hit :) De va kul, vi gick ner i skogen o så :) Men en härlig dag var de!



Ikväll väntar KU, vi ska prata mer om resan, ska bli såå roligt, tänk att få resa me vänner :D Kanske inte den sortens resa me vänner jag önskade mig tidigare, men min kompis Cecilia och Alvina ska me, så de blir hur bra som helst! :) Sen får ja vänta till Chile resan om ett år, då blir de ju en annan sak^^ Men längtar verkligen efter  att få resa med Cilla! :)

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0