Tjenna!

Är nu hemma från Stockholm! Har varit helt underbart! Lyckades hålla hotellet hemligt för Nattis fram tills vi stod i lobbyn. Hon blev AS glad och började skrika ^^ Rummet var fint, hästens sängar :P Där var vi ett litet tag. Sen gick hon en stund med Johanna och jag träffade min kompis Saif. Verkligen saknat honom me :) Hon va me Johanna ett litet tag sen hängde hon på oss. På kvällen var vi på bio,vi skulle se 3D, men fanns inga bra filmer som vi visste vad de va. Så Nattis hitta en annan "Sanctum" Vi såg bara att den var lite läskigare, men den tog vi, Saif hängde på han me. Men riktigt bra var den! Något att rekomendera! handlar om dykning, och jag har världens sällskräck, men det gick bra ändå :P Sen gick vi och åt och efter det hem och sova. Vi vaknade rätt sent, men de blev bra ändå, det var ju frukost bufé, och det var verkligen as mycket att välja på! Haha, Nattis frågade några gånger om det verkligen var säkert att man fick smaka av allt^^
Sen var det bara att göra sig iordning för att checka ut. Vi träffade Johanna och åkte till Kista galleria för att handla lite. Hittade ett par skor som var kärlek vid första ögonkastet! De fick såklart hänga med mig hem :D Där gick vi hela dagen faktiskt, sen var det bara att åka tillbaka till centralen för att åka bussen till båten. Det var sjukt mycket folk! Och man kände ju hälften^^ Härligt!

Men de var en härlig resa! Man skulle ju kunna göra den varje helg om man hade pengar till de :P Men tyvärr har jag ju inte de, så det får va...
Imorgon är det skola så får vara glad för det istället^^ Sen vill jag att det ska bli finare ute så jag kan få ha mina fina skor :D


 
Bild från hemsidan. Finare i verkligheten^^

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0