And so I'm back!!

Hejsan,
nu är friden på ön slut för att jag är tillbaka, tyvärr... Skulle lätt kunna stanna ett tag till. Första gången jag träffade Fredriks föräldrar, var hemma vid han och allt de där som han redan gjort här hemma vid mig :P Som typ att visa mig runt lite o sådär :) And here we go,

Körningen gick bara bra, körde inte omkull, körde inte in i något... Alltså, en lyckad körning, fast, jag har inte gjort något av dedär förut, så alltså är alla mina körningar awsome! ;) Nej men de e väl vad man kan säga om den. Efter de var det att vandra ner till båten, gick fortare än ja trodde, väl där nere så träffade jag på Emma, som även hon skulle till pojkvännen. Så det blev en trevlig tur över havet, gungade lite, men inget större man reagerade på direkt... när vi väl kommit fram hjälpte jag Emma så hon fick sin väska och kom med rätt buss, och efter de så kom Fredrik och hämtade mig :D Man blir alltid lika glad av att se honom! Helt enormt!! Så började färden hem till honom, neverna började spännas och andningen blev tyngre... Jag brukar inte bli nervös, men denna gången var jag verkligen de :O Så när vi kom dit möttes vi av två av hans syskon, (SÅ söta, alltid velat ha småsyskon så har han 3!!) sedan av Louise, och när hon kom så bara allt släppte! Hon var jätte snäll! Så sen var allt lugnt, han visa runt mig i huset, ute och så, vi började laga mat, sen kom hans pappa hem och vi åt och prata en del :) Efter de åkte vi till hans mamma med min väska och sedan till bion, blev bara att hälsa på hans mamma innan vi va tvugna att åka.
Vi såg Baksmällan 2, faktiskt bättre än ettan tyckte jag :) Efter de va de åkte vi hem till han :)
Igår (lördag) tog vi de lugnt mest, sen var han snäll och körde mig till Blåkulla så vi kunde hälsa på min häst (A) -Tack älskling♥♥ De va kul att se honom igen, va ett tag sen :)
Sedan blev de en tur till något ställe, (bra minne ja har) han skulle ha ett spel som han ville ha :) Som han sedan blev utklassad i! ;) Eller, ja, nästan iaf :P Efter de blev det mest att ta de lugnt, hans mamma och Lasse hyrde en film som vi satt och såg, och hans lillasyster somna :) Sen sista kvällen och vi gick och la oss.
Idag va de bara att få upp honom ur sängen så vi kunde gå ner o äta frukost, de hade gjort pannkakor. Värsta lyx :P
Sen var det liksom bara att åka hem... Ville nästan missa båten... Men de gjorde ja ju inte tyvärr :/
Fick ju en underbar resa också , nästan vid hundarna som bråka, breve en främling som luktade illa och till film var det en gammal svartvit svensk som va sämst :P naaajs. Så sen mötte mamma, pappa, Thomas och Sara upp mig och vi gick och åt, sedan hem :) Nu ska vi snart se film tror ja :)

Så, vad kan vi säga om denna helg? Jo, den va HELT underbar, hans familj var ju underbar! Jättesnälla allihopa! Och så fick jag vara med min pojkvän, kan de bli bättre? :) Nej, skulle inte tro de! Så dit hoppas jag att ja får komma igen! :) Letade efter världens bästa pojkvän och jag hittade honom! :)♥♥♥♥♥

Påväg till Bio :)

Han lova att han skulle skaffa cam om han fick en rallybil av mig! Är ja världens bästa eller (A)

Lilla hästen :)


Grattis mamma på din dag :) Nästa gång pratar vi INTE när ja tar kort :P ♥

Kram Odyws♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0