Ännu en värld dag!

Ja, va ska vi göra i skolan idag? -Sitta vid datorn! Woho... De enda vi gjort nu sen påsklovet... Så datan hela förmiddan och sen Nationella, läs och hör i engelska i eftermidda. Efter de ska ja in till stan och klippa mig, skulle gjort de igår, eller, nej de skulle ja inte :P de va fel dag... Så åkte in i onödan, visst fick ja en del gjort, och fick även träffa några efterlängtade vänner, men drygt att åka in o gå o vänta på klipptid o sen se att de va fel dag... :O Fast hade turen att Thomas just slöt jobba så jag kunde åka med han hem. Bussarna går inte så ofta hem till mig...
När ja kom hem va de ut o rida med Issa :D AS roligt, fan va minnen vi har tsm, nästan läskigt hur mycket vi varit med om ihop, och det är bara med hästar, eller på studsmattan :P De e naajs! Alltis lika roligt att träffa henne :) Och allt går ihop så bra när vi har hästarna. Vi red förbi en liten gård där dom just hade fått en fölunge, så söt! Det var precis vid vägen, vid en korsning, de kom en traktor och en bil bakifrån, två bilar från höger och en från vänster, och så ringer Issas mobil :P Allt på en gång XD Men, ingen olycka blev det!



Efter Issa cyklat hem och jag varit lite social med min familj så blev det plats framför datan med läxor... (Nu är jag nästan klar med allt, nästan, kanske kan hinna klart med allt tills på Torsdag, kanske :P Ska nog sätta upp ett litet mål för de!) När ja blivit klar med första, och börjat med andra så blev det en paus, prata i telefon med Fredrik :D<3 De va de sista ja gjorde innan ja gick och la mig, skönt att tänka på något annat än läxor precis innan man ska sova :)

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0