Bara för att han inte vågar!

Sitter nu här hemma vid mig! :D As najs ju! På vägen in till stan hade Lydia "Krystövningar" med mig, tänk att man kan vara nervös va :O O när hon prata me mig lät de som om ja skulle föda barn! Inte helt okej, men det blev bra ändå! Vi har haft rundtur i huset, snabbt avklarat faktiskt :P sen presentation för familjen, och såklart hästarna, han funderar nog på att börja me hästar nu ;)

Annars kan ja väl inte säga att vi gjort så mycket annat (A) Imorrn blir det staden, se när jenny dansar och ja... va mer då? Ingen aning just nu, men Fredrik kommer iaf att hänga på! Får skriva mer imorrn eller på söndag.




Ha en trevlig kväll, för det kommer jag att ha :D ;)
Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: Issa

VILL SE BILDER PÅ GRABBEN FÖR FAN :D

2011-05-07 @ 12:06:34
URL: http://isabelleruthstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0