Dag 28- Min favoritplats

Denna är faktiskt rätt lätt :P Jag älskar att vara vid min sommarstuga, inget speciellt me den, men det är en plats jag växt upp med, tillbringat mycket tid vid, och så är det nära havet.
Finner det lugnande och tryggt där, nu är det ju även renoverat så nu är det riktigt fint oxå :)
Och att gå längs kusten och se solen gå ner i havet, eller bara sitta på bryggan är underbart. Är väl lite romantisk av mig, så de tycker ja om.
Och att sedan gå upp till en välbekant stuga o bara mysa sen sova för att vakna upp till en ny dag är så härligt :)

Så min favoritplats är nog min sommarstuga :D<3<3


En bild vi tog där ute för något år sedan :)
Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0