Härlig dag! Eller? :O

Trodde de fina vädret skulle hålla i sig längre :P Men, de va fint under helgen när Fredrik va här så nu kan de vara lite dåligt, jag fick ju som ja ville^^
Men Hade lovat att ha mina klackar idag, jag håller va ja lovar så de hade jag, men skulle vara mysigare om de va fint väder. Fast, blir ju inte blöt om fötterna om ja trampar i en vattenpöl ;) Och jag va nääästan lika lång som Magnus höhö (Not!)
Fatta inte riktigt, alla tyckte ja va värsta finklädd :O Hade bara vanliga kläder som ja haft 1000 ggr förut, fast nu hade ja bara ett par andra skor :P Så mycket de antagligen kan göra!


Jenny är stolt för sina hippa glasögon, från Milano, Italien ;)

Seriös dansare? ;)




Jenny, ja vet att de e hårt ;)

Lika lång som Magnus? :D

Pappa har idag åkt till Stockholm för att gå på någon mässa, så de blev tjejkväll med mor min. Vi åt bakadpotatis! :D AS gott blev de! Nu blir de att krypa ner i soffan o mysa lite med en film :)

Imorrn blir de upp ganska tidigt för att rida me Issa :D Kan säga att jag längtar! :D
Kram Odyws<3


Kommentarer
Postat av: jenny

bild nr 1, cool dude

Bild nr 2, så jävla hemsk! Ta bort! Hej gula tänder och dubbelhaka!

Bild 7, alla ser vem som är coolast och ja det är snubben i mitten med solisarna frå MILANO (italien) :D

2011-05-13 @ 23:13:58
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0