Härliga Maj :D

Jag står ännu fast vid att Maj är den bästa månaden på året! Och den kommer alltid vara de :) Idag har vi haft en rätt najs dag. Kom senare till skolan för var på annat på förmiddagen, och när jag kom till skolan blev de inge arbete för att vi prata läxor o så... Efter de så var det lunch, engelska nationella, muntligt. Jag var med Fredrik, vi va i 9an oxå o fick mvg båda två på den delen, så vi körde i år oxå^^ De gick jätte bra!
Blev även uppringd, så ska på arbetsintervju på fredag :P Ska väl bli skojj tror ja...

När ja kom hem möttes ja av doften av nybakat, min kära mamma hade helt plötsligt vaknat och insett att hon ville baka :P Så de gjorde hon, blev as många bullar och några kakor :P Jag klagar inte på nybakade bullar till fika när man kommer hem ;) De va goott! Sen är det ju även tisdag, villket betyder ridlektion. De gick SÅÅÅÅ bra! Älskar fortfarande min häst :) Helt underbar är hon, gick jättemjukt mot handen redan från början, trampade under sig och hela den biten, blev nästan förvånad av hur fort de gick :P Härliga hästar :D<3<3


Jag och Kida på våran första tävling :)<3

Nu blir det läxor...
Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0