Hejhej :)


Ingen skola för mig idag.... Men imorrn så! Rätt skönt att vara hemma, men man saknar ju folket :O HUR ska ja klara mig en sommar? Kommer säkert på något, men när man är borta en helg o så är de nästan konstigt, inte har man heller haft någon större sms kontakt me dem :P Men men, de tar vi igen lätt! ;)
Så jag har varit i min sommar stuga hela dagen men mor och Sara, mamma klippte gräset och jag satt o plugga typ :P Men de va trevligt, jag fick laga mat och måla oxå :)
När ja kom hem fick jag en trevlig överraskning, om allt blir som jag vill åker jag möjligtvis till High Chaparral i sommar med Nattis en vecka! Kolla västern show :D Men vet ännu inte när ja börjar jobba om de alltså kan bli möjligt, men man kan ju verkligen hoppas! :D

Efter de så stack ja ut med Kida en sväng, gick asbra! Och det var så fint så när ja kom hem sadlade jag Mazarin så drog ja iväg på en sväng med han me :) Han var ju pigg som alltid, men de va roligt! :D Imorrn är sista skoldagen innan långhelg!! Skönt!


Resultatet av en pigg häst och en halvkass mobilkamera ;)

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0