Hellu!

Idag är det min dag :D 17 år nu, kanske världens sämsta ålder, men, de är något iaf^^ En av de bästa dagarna i skolan idag, va länge sen ja skratta så mycket XD Helt sjuka och helt underbara vänner har jag, och det är något jag verkligen menar :P Jenny mobba Lydia för hennes blodskräck, för Hannas sexpack, och de Lydia inte har :P Egentligen va de bara Jenny som har varit elak hela dagen :P Men de har varit as roligt XD Hanna har även kommit me sjukt bra kommentarer :P Nej, ja kan inte göra något annat än att älska mina vänner!

Har precis lekt husmor o bakat kärleksmums, diskat och fixat lite annat. Ikväll kommer förhoppningsvis massa folk hit :P Eller, de gör de^^ Hur många vet ja bara inte :P Roligt kommer de bli i villket fall som helst!


Jag förra året :P

Ha en trevlig kväll! Because I'll! :D
Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0