Otur?

Helgen har varit bra :D Red me Issa i lördags, igår skulle vi rida igen, hoppa faktiskt. Jag åkte hem till henne och vi byggde bana, åt paj och umgicks :) Sen cyklade vi hem till mig för att fixa hästarna, red hem till henne, på vägen prata vi om olyckor, mest med transporter. vi värmer upp och jag hoppar ett hinder, hon styr mot en bom på marken, i svängen går de omkull... Vad gör man när man ser ens kompis bara välta med hästen? Mazze reste sig på en gång och vandrade lugnt iväg, men han hade redan lyckats landa på hennes fot... De som skulle bli en rolig hoppstund slöt med att mamma red på Kida hem och Issas pappa hjälpte henne in i huset... De blev iaf inte akuten :P Hennes fot hade vikt sig på något vis, så den var svullen framme på yttersidan vid lilltån :P Så tur i oturen kan man säga... Men verkligen en chock, hade inte väntat mig att hon skulle gå omkull :O Så nu har vi båda gjort de :P Och hon var med mig och nu jag med henne :P Fast, när ja gick omkull me Kida red vi i backar, och var en timmes ritt hemifrån :P
Så Issa, jag är glad att du klarade dig så bra som du gjorde :) <3

På fredag kommer troligen Fredrik igen :D De ska bli kul, bara lite mer än en vecka senast, men känns som om de va längre! Mycket längre faktiskt! Jag och Elias ska ju även ha våran *17-års festpartykalas super awsome deluxe yee!!!* på lördag :) Återse människorna från 9c, längtar verkligen! :D ska bli jätteroligt!



Kram Odyws<3


Kommentarer
Postat av: Siiiiii!

Är ni tillsammans nu? :) Hoppas verkligen de! Snälla svara :)<3

2011-05-18 @ 11:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0