SÅ va man hemma igen!

Eller, ja kom hem i fredags, håller på att försöka lägga upp bilder från resan på facebook, men som vanligt med allt går det inte så jätte bra :O Men, de kommer, får göra det idag, annars blir jag svidig, ska iaf upp innan jag går till skolan igen, villket är imorrn, så alltså kommer de upp idag :D
Resan var underbar, fantastisk och helt strålande! FIck människor till att hata mig, (en försäljare på en marknad) uppleva min fina väns första utomlandsresa, umgås med människor jag vanligtvis inte umgås me, och alltså där igenom se vilka som egentligen är! OCH fick prata en massa spanska, då jag var den enda som kunde språket ;) Härliga skola!
Fick även träffa en kille från skåne, och jag tycker om skåne.. och såklart hade han ett av mina favorit killnamn, Oliver! Han va mycket trevlig! Sen träffa vi 6 pojkar som vi umgicks med, vi ledade efter dem, pratade om dem och undrade va de höll på med, de var 6 spanjorer som typ var 13 år^^ Men, trevliga va dom, och de visste inte att jag kunde spanska så de babblade på där med oss o trodde inte ja fatta^^ Sen sa de att ja prata mycket, men de va för att ja skulle hinna översätta språket till mina vänner, en satt o kolla på när vi spela vollyboll, och den andra stod på andra sidan planen :)
Men som sagt, kommer en uppdatring.
Just nu sitter jag hemma vid Lydia, sovit här inatt, skulle komma vid 8 igårkäll, men då var jag ännu hemma, och skulle ännu in till stan en snabbis och träffa en kille, Fredrik heter han :) han var verkligen jätte snäll! Helt underbar! Johanna skulle köra mig till Lydia efter, men de behövde hon inte för det fixa Fredrik, så var han me några timmar hema vid henne :)
vi satt alla 4 o grillade marchmellos (stavas de så? :S) över levande ljus och spelade lite kort, blev en revlig kväll! Varit ifrån dem i 2 veckor! Känndes som typ ett år :O men aja :)
Ha en trevlig dag!
Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0