The sun is shining! :)

Hm, man kommer me stora förväntningar av dagen då man förhoppningsvis skulle få träna inför Nationella i engelska imorrn, men icke! De va föreläsning heela dagen. Först om män och kvinnor i östafrika och sedan om barn som bor på gatan. Roligt att lyssna på är fel ordval, men man kanske kan säga intressant? Jo, så får de blir! Intressant va de :)
Nu ska man börja städa,-igen! Är NÄSTAN klar me mitt rum :P Nu är de bara resten kvar... Fast de går väl rätt fort. Sen ikväll är det ridlektion, dressyr, och efter de så ska ja väl plugga hoppas ja.

Hur ser resten av veckan ut då?
Jo, imorrn blir det att åka till skolan för att ha Nationella i Engelska A, efter de kanske ja ska klippa mig, men vet inte riktigt än :P Beror sig på hur mycket tid jag har. Får tyvärr hoppa över pianot för måste hem o vända innan ja, mamma och Angelica ska in till Visby igen för att se "Allt eller inget" som ja fick i tidig födelsedagspresent! :D
På Torsdag är det stora dagen! Eller... stora o stora, jag fyller år, hela 17! Så då blir det att dra hit hela tjocka släkten, vänner och bekanta! De du!
På Fredag får man besök från andra sidan pölen, den ni! Fredrik kommer ner på ön än en gång :D Och denna gången för MIN skull, (eller de hoppas ja iaf :P) vi ska in till Visby o kolla runt på lördag innan ja lämnar honom för att se på när min kära vän Jenny ska ha dansuppvisning. Så när hon gör bort sig ska vi sitta o skrika uppmuntrande kommentarer jag och Lydia!
Sen har ja inga fler planer :P Fredrik åker hem på söndagkväll, men vet ännu inte riktigt va vi kommer att hitta på mer, men de visar sig! Något kommer de iallafall att bli!

Måste bara tillägga att Jenny o Hanna INTE kan alfabetet, och INTE kan engelska, upprepar, INTE! Så, då va de oxå gjort ;)<3



Kram Odyws<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

för det första, ha ha jag kommer inte klanta mig! för det andra vi är bäst på alfabetet och för det tredje vi äger dig i engelska!

2011-05-03 @ 22:14:04
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0