Tjenna!

Igår var jag ett duktigt barnbarn och spelade piano på min morfars födelsedag :) Han blev jätteglad. Eller, de tror ja iaf, den lilla extra glansen i ögonon kom iaf, och sen alla andra sa att "De var verkligen såå fint, du får spela på min födelsedag också!" Och det är väl ett gott tecken? Eller? Men de va trevligt där, träffa en massa gamlingar man nog inte kommer att träffa så många gånger fler tror jag inte :O Sen umgicks man ju även med Sara som nu är i Sverige, min kusin dåra. Hon är även med mig idag i skolan! Roligt, hon va i mitt lag i frågesporten, det blir liiite pinsamt när en från USA kan mer om svensk politik än en själv :P Men de va ju bra att någon kunde de i alla fall^^
Efter skolan är det hem och rida, packa sen på möte om Chile resan nästa år :P Åker ju till Fredrik imorrn, ska bli riktigt roligt! :D Ska man göra bort sig ska man göra de så fort som möjligt ;)
Så morgondagen blir först risk2 me MC sen båten till nynäs, hääääärlig dag :P Så kommer ja hem på söndag kl 3 typ :)


Men nu ska ja försöka att få något gjort :D
Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0