Va ska man säga? :)

Jag vet inte om man ska kalla de tur i oturen, men jag har idag bevittnat att jag kan säga att jag har världens bästa familj, och världens bästa människor runt omkring mig :) Jag visste ju de redan, men idag blev det liksom liite större på något sätt :)
Kommer ni ihåg när ja skrev om mina dåliga sidor, om min tretimmarsklocka? Den ringde förfullt idag :P Såklart kände ja de försent, och när jag väl kom dit så funkade inte mitt kort, och hade inga kontanter me mig... Visste att jag hade pengar på kortet, men de funkade inte. Så skulle gå o ta ut pengar, men hade bara 97kr, alltså för lite för att ta ut. Så gick det inte att betala med kortet för att de va något fel med banken, ingen aning... De gick iaf inte. Men då hade jag redan passerat gränsen... Och ja va ju själv så hade ingen att låna av heller :P Så ringde till mamma som försökte hjälpa mig på något vis, men va kan hon göra när hon sitter hemma? :P
Men vem dyker inte upp? Emma, söta snälla rara Emma! Gick me henne en liten stund tills hon märkte att något var fel, berätta då va de va, så hon bjöd mig på en cola, de va inte mycket, ingen stor sak, men just då va de enormt! Sen ringer min mor som fått tag på Thomas, han hade just slutat jobba och va påväg till mig med pengar, så då kommer han där, min fina bror<3 Men klockan var förmycket så fick springa in i affären o köpa ett äpple att äta på vägen ner till pianot^^ Så nu är det uppspelning på Måndag :O Börjar redan bli nervös, inte okej...

Efter ja kommit tillbaka till verkligheten och spelat så mötte jag upp Emmie och vi va o såg Jack Sparrow, Citerar Emmie :Jack Sparrow gör oss ej besvikna denna gång heller.. Han lämnar våra arma, brustna kvinnohjärtan, suckandes efter mer. Mer jack, å underbara jack sparrow.
Jag längtar tills den dagen då jag kan svära på spanska. Nu jag drömma mig bort och önska att mi were the capten of the black pearl. ajaj ♥
Mer än dessa ord behövs inte! :P


Kram Odyws<3
På fredag kommer Fredrik!!! :D Och ja, vi är tillsammans  :)♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Siiiiii!

Nawww! Gud så gulligt! När kommer din status på facebook ändras? :P<3

2011-05-19 @ 10:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0