6 månader!

Tro de eller ej! Men de e sant, känns som lite längre men samtidigt som typ 2månader :S Så alltså precis som förra månaden :O
Så det är nu man vänjer sig med att bli dissad för spel :P Så länge han gör de när jag inte är med så är de lugnt, men skulle de bli mer så... De roliga är att han spelar precis samma spel som min bror, så när vi skulle äta tillsammans för några kvällar sedan så kom han senare för att han skulle spela klart :P
Varit med om de förut, men jag kan ännu inte förmå mig att förså vad som är så fängslande med de? Gå runt o döda datagubbar :P Kan fatta att de e kul en liten stund, men att sitta o spela i timmar, fattar inte grejen^^ Borde ju bli rätt långtråkigt tycker jag^^ Men de är väl något jag aldrig kommer att förstå :)

Så kan de va, men nu har vi varit tillsammans i 6 månader och de känns bra, och det är väl i alla fall det viktigaste!




Kram Od
yws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0