Godmorgon!

Sitter i min fina skola och försöker få tiden att gå, börjar om en och en halv timme, men bor ju rätt mobbat så hade inget annat sätt att ta mig till skolan på. Så det är bara att sitta o se snäll ut! Sen slutar jag vid kl 1 och då ska ja sitta o göra något (ingen aning om vad...) fram till kl 3 då jag ska ta bussen till stan för att sedan spela piano. Efter de ännu en och en halv timme inne i visby innan jag kan ta bussen hem för att fira min pappa som fyller år idag :)

Så ett Grattis till min kära far! GRATTIS! ses ikväll!!


Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

SV: ja, men du är tjej...

2011-11-23 @ 10:20:16
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0