Hej :)

Kan ni fatta de! Imorgon är det 1 andvent! Gud vad jag längtat! Så idag blir det påbörjad storstädning av rummet, ska ju även hinna med att rida innan de blir mörkt, sen ska jag och min kära kusin Emmie på bio ikväll, vi ska se den nya twiligt filmen, en film hon strängt sagt ifrån om att vi INTE skulle se :P Men nu va hon lite sugen på att se den, helt otroligt^^ Efter det blir det att åka hem hit och bubbla lite.

Tvättade kida första gången igår kväll, de gick förvånadsvärt bra! Hon gillar inte slangen och brukar bråka hur mycket som helst, men igår stod hon helt stilla :P De va bra att vi fick det gjort, hon höll på att gnaga sönder mamma för att det kliade så mycket... stackare<3 Men nu ska det nog bli bra eftersom vi upptäckte det i tid!

Den här bilden tog jag för ett år sedan runt advent, mina julgranskulor :)

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0