Mjölby!

Vad man kan hitta på i Mjölby-........  Precis, ingenting :P Fattar att han har det tråkigt :P Lika dött som Visby på vintern, visst, man kan åka till Linköpning och så, det finns en liten galleria , men de är ju lika mycket som Visby. Har man ingen kompis som bor där är det dött! Hans vänner bor ju där omkring så de åker ju hem på helgerna. Stackars bror, men han bodde hur fint som helst!

Vi kom upp i Fredags och då skulle jag hitta hem till Fredrik, (helt själv!) Och när vi kommit fram till honom skakade jag som tusan, var så jäkla nervös att jag inte skulle hitta och blev så otroligt glad när jag hade hittat så jag bara skakade! Och han vart jättestolt över mig (A) Eller, han sa de i alla fall, för jag tyckte att jag var duktig som hittade :) Sen var det bara den 3timmar långa vägen ner till Mjölby :P Verkligen gulligt när vi satt i baksätet och han förklarade för mamma hur hon skulle köra, glad att jag har en pojkvän på fastlandet! Vi kom fram rätt sent så det var typ bara att gå o lägga sig.
Lördagen spenderade vi i Linköping, IKEA, Hööks, Jula och gallerian, jätte mysigt! Sen asiatiskt till lunch, en underbar dag! Söndagen sov vi länge och påväg till tåget för att lämna av Fredrik.
Igår va vi och hälsade på min mammas moster sen var det nästan bara att åka till båten. Bara de va en upplevelse, mamma på motorvägen^^ Älskar min mamma!


Anders när han var liten :) <3

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0