Snudd På Vinter

Okej, de kanske var att ta i, men imorse var det helt vitt på marken, en försmak på hur det snart ser ut, helt underbart enligt mig! :D Men uch så kallt att gå till bussen. Så kommer man till skolan och har en mattelektion med inkompetent lärare. Härligt! Men sen blev det att köpa en Jule Nisse och Julmust och jag va på bra humör igen :D Nattis skulle även testa och mickra den, var bra till en början tills den började stelna igen och det inte gick att äta med sked ;O Så blev att bita i tallriken som ändå kastades med halva tomten kvar^^ De e första advent om två veckor :D

När jag kom hem så fick jag veta att vi skulle iväg och bowla ikväll, Viktoria fick följa med också. När vi kom dit möttes vi av massor av folk! Hur många som helst :P Och även två gamla skolkompisar, och dom fick va på mitt och Viktorias lag, så körde vi tjejerna mot killarna. Det är nu jag så gärna vill berätta om känslan man får när man gör strike på strike och får ner hur många som helst och att det går super, och även lyckan man får när man vunnit... Men tyvärr är så inte fallet :P Jag låg sist typ hela spelet, och vi förlora mycket stort på grund av mig! Men jag är en stolt förlorare! Otur i spel men en gudomlig tur i kärlek, så Fredrik, jag hoppas att du älskar mig fast att jag är dålig, för jag är kass!


Visst är den fin<3

Nattis försöker äta upp sin tomte :P

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0