Tillbakablickar!

Varit en rolig dag... Hände en liten olycka på hopplektionen igår kväll, Kida snubblade och gick ned på framknäna så hon fick en ordenklig sträckning i ryggen och lite öm på ena frambenet idag, och jag fick en sträckning i ryggen och en vrickad fotled, (den ja stukat 1000 gånger såklart!) Sen hade vi idrott idag, försökte att vara med, men hade så otroligt ont i ryggen...

Sen kommer ni ihåg Cecilia, ja skrev mycket om henne förut, det är en av mina absolut bästa vänner, vi var med varandra varje helg förut, och nu har vi varit två gånger på 6 månader :P Vet inte varför det blev så, det bara hände tråkigt nog. Så ringde henne idag och vi prata ett bra tag om allt möjligt<3 Hon är underbar!<3

Jag o Cilla för snart 2 år sedan :) Våran favoritbutik New Yorker i Kista Galleria. Det är efter den dagen som jag blev kär i de stället<3

Så efter att jag pratat med henne ett tag satte jag mig i Jacuzzin, Helt stilla, frost och fullmåne, satt där med tända facklor och röda lampor i badet och började få en massa tillbakablickar där i min ensamhet :P
Som tillexempel,
man kan se mitt gamla rum från jacuzzin, kommer ihåg när min farmor levde och bodde hemma i vårat gårdshus, Mamma sa att jag inte fick gå ner till henne sent på kvällarna för att jag skulle sova, men ville alltid säga godnatt till henne. Så jag och farmor bestämde att precis innan jag skulle gå o lägga mig så skulle hon stå uppe på övervåningen i sitt hus och vinka till mig, man kan se varandra då. Så varje kväll innan jag gick och lade mig så stod hon i fönster och vinkade till mig :)

Det var bara en av 100 minnen jag kom på när jag satt och bubblade i min ensamhet :)

Kram Odyws<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0