-God Kväll!-

Hösten är här, all in liksom... Så nu är det kallt o jävligt, Kida ser ut som en björn i sin vinterpäls och ännu detta år blåser det in genom mitt fönster, så antar att jag också snart får vinterpäls, men man ska väl matcha? :P
Min mor fyller år nästa vecka, och min bror åker tillbaka till Mjölby på Söndag, så vi gav våran kära mor sin födelsedagspresent idag, vart en mobil från hela familjen :) Hon blev jätte glad!

Annars har dagen varit bra, spanskan va helt okej sen var det att svallra med städarna och ha matte, som enligt mig var riktigt rolig idag :) Men det var ändå min kära, inte så smarta vän Jenny som gjorde dagen ;)

Jenny:
Jag körde på en igelkott för ett tag sen, och sen hitta jag en på gården, och för att gottgöra att jag kört över hans kompis så gav jag honom en tallrik mjölk (överdrivet glad) :D

För er som är lika smarta som Jenny så ska ja informera er om att igelkottar är allergiska mot mjölk... Eller, laktos för att vara exakt^^ Så de vart en rolig dag idag, kall o jävlag, men rolig :) Tack Jenny <3




Gud va dom är söta, Gotlands landskapsdjur :)


Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0